wtorek, 24 października 2017

Premiery 25.10.2017

W tym roku 25 października zapisze jako premiera trzech świetnych książek, niektóre już czytałam, lekturą innych właśnie teraz się zajmuję. Każda jest warta przeczytania, autorki dały czytelnikom niesamowicie wciągające historie :)

Agnieszka Lingas - Łoniewska "W szponach szaleństwa"
Premiera 25 października
wyd. Novae Res 

Recenzja tutaj




Małgorzata Rogala "Zastrzyk śmierci"
Premiera 25 października
wyd. IV Strona

Recenzja tutaj 


Anna Szafrańska "Dziewczyna ze złotej klatki"
Premiera 25 października
wyd. Novae Res



16 komentarzy:

  1. Sama ciekawe premiery. I co tu wybrać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam na W szponach szaleństwa i Dziewczyna w złotej klatce.
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "W szponach szaleństwa" ma obiecującą okładkę, ale niestey wskazuje na gatunek, za którym nie przepadam :D. Podobnie jest z resztą. Ani romanse, ani kryminało-thrillery do mnie nie przemawiają. Ale innym życzę miłego czytania i oczekiwania na premiery!
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem taka tematyka, zresztą jedna z moich ulubionych :)

      Usuń
  4. Najbardziej zainteresowała mnie "Dziewczyna ze złotej klatki" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Typowo najbardziej zainteresował mnie ten romans. Mam nadzieję, że po niego sięgnę.
    Pozdrawiam,
    Ola z bloga pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam z tym do czynienia niestety ;)
    Zapraszam do mnie, mogłabym prosić o kliknięcie w link w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Przy okazji zachęcam do wspólnej obserwacji :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/10/lace-up-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej ciągnie mnie do trzeciej książki :)

    OdpowiedzUsuń