poniedziałek, 14 grudnia 2020

Valeria powraca

 ZAPOWIEDŹ

 

 


 

Zmysłowa i przezabawna Valeria powraca, aby ponownie uwierzyć w miłość!

 

Valeria jest w emocjonalnym kołowrotku, właśnie opublikowała swoją powieść i boi się krytyki. Dodatkowo rozwodzi się z Adrianem, co nie jest łatwe ani dla niej ani dla niego. Victor wciąż zabiega o Valerię, ale kobieta nie wie czy chce wchodzić w kolejny związek. Jak zawsze może liczyć na wsparcie koleżanek. Musi jednak pamiętać, że one też mają swoje problemy.

Lola czuje się coraz bardziej samotna i nie wie co myśleć o swojej relacji z Sergio, Carmen walczy o zrozumienie Borja, a Nerea każdego ranka budzi się z mdłościami.

Valeria w lustrze to uzależniająca, przezabawna i zmysłowa opowieść o czterech kobietach, ich problemach i miłosnych podbojach na tle słonecznego Madrytu.

 

12 komentarzy:

  1. Nie czytałam pierwszego tomu, więc na razie dam sobie spokój.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy to m czeka na pólce. Oglądalam serial- uwielbiam Valerię i jej przyjaciółki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiałbym sięgnąć po pierwszy tom - a ! nie wiedziałem, że był serial. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę siegnąć po pierwszy tom. Koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem spasuję, gdyż jakoś nie poczułam zainteresowania tą książką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wielką przyjemnością przeczytam tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam na nią oko, czytałam właśnie, że autorka ciekawie pisze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiałabym zacząć od pierwszej części.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam pierwszą część, więc po kolejną też chętnie sięgnę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że mogłaby mi się spodobać. Muszę jednak nadrobić pierwszy tom.

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie chcę przeczytać!

    OdpowiedzUsuń