piątek, 5 lutego 2021

Zapowiedź: "Amerykański sen"

Zapowiedź:


Ona – wrażliwa, samotna,z sercem roztrzaskanym na kawałki.
On – seksowny, charyzmatyczny i przyciągający kobiety jak magnes.

Patrycja ma złamane serce. Pokochała raz i bardzo się zawiodła. Jest poraniona jeszcze mocniej niż wcześniej, zanim poznała smak prawdziwej miłości. Jednak życie nie znosi pustki,a los daje kolejna szanse. Jest nią wyjazd do Ameryki i udział w popularnym show kulinarnym. Tam może zacząć wszystko od nowa. Bez Maxa.

Max zostaje w Australii. Wie, że skrzywdził Patrycję, zrobi jednak wszystko, żeby ją odzyskać. Czy dziewczyna mu wybaczy i ponownie zaufa? Czy mężczyzna zda sobie sprawę z tego, że pozwolił odejść miłości swojego życia?
 

 

 

11 komentarzy:

  1. Książka wydaje się być ciekawa :D Zapisałam sobie tytuł :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa zapowiedź. Jeszcze się zastanowię :) Kiedyś lubiłem podobne klimaty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna, ciekawa zapowiedź, która mnie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do konca nie jestem przekonana. Ta nieco wymuskana okladka trochę mbie odstrasza. No ale nie mówię nie. W razie interesujacych recenzji możliwe, ze się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tej książki.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesująca zapowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Okładka przyciąga uwagę, a opis zapowiada emocjonującą treść :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tytuł zapisałam na mojej liście książek wakacyjnych. Może przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi intrygująco, ale poczekam jeszcze na pierwsze recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też może skuszę się na tę książkę, zapowiada się ciekawie. ;)

    OdpowiedzUsuń