czwartek, 28 stycznia 2021

Zapowiedzi lutowe

Lubicie thrillery, kryminały? Ja uwielbiam, towarzyszą mi od prawie od samego początku mojej czytelniczej przygody. Tak, czytałam je w wieku, w którym to raczej, lub podobno, mało odpowiednia lektura, ale jako, że odkąd pamiętam mój dobór książek był raczej mało standardowy, i tak pozostało mi do dziś ;) Wracając do tematu czyli suspensu - wydawnictwo Albatros na luty ma w swoich zapowiedziach trzy intrygujące tytuły w tym temacie, każdy mnie zaciekawił i kusi by go poznać :)

 

 


Troje zwykłych ludzi, którzy nie mają pojęcia, że jest ktoś czwarty.

Ktoś, kto wciągnie ich w swój misterny morderczy plan.

A może znajdą się w nim przypadkowo?

Ursula, żyjąca z poczuciem, że to przez nią zginął jej ukochany, próbuje ratować maltretowaną przez męża kobietę.

Alice najwyraźniej nie ma szczęścia w miłości ­ – z chwilą gdy poznaje nowego mężczyznę, ktoś zaczyna ją prześladować. A może to właśnie on za tym stoi?

 

 


 Dziesięć lat po premierze bestsellerowego Zaklinacza Donato Carrisi powraca z nową przerażającą zagadką… Podobno zło jest banalne. Ale o przeciwniku, z którym przyjdzie się zmierzyć Mili Vasquez można powiedzieć wszystko, lecz na pewno nie to, że jest banalny.

O zmierzchu na posterunku policji odzywa się dzwonek telefonu. Przerażona kobieta z farmy na odludziu błaga o pomoc. Kiedy z dużym opóźnieniem na miejsce przyjeżdża policja, ilość krwi nie pozostawia wątpliwości, że doszło do rzezi, choć zwłoki czteroosobowej rodziny zniknęły. Wydarzyło się tu coś niepokojącego, coś strasznego, czego śledczy nie rozumieją.

 

 

 

 


 Gdy grupa przyjaciół spotyka się w opuszczonym schronisku wśród górskich szczytów, rozpoczyna się mordercza gra. Mrożący krew w żyłach thriller, w którym ośrodek w Alpach staje się prawdziwym escape roomem. Nikt się stąd nie wydostanie, dopóki nie rozwiąże zagadki. A nawet jeśli mu się uda, nie wiadomo, czy przeżyje.

Gdy Milla otrzymuje zaproszenie na spotkanie grupy dawnych przyjaciół w ośrodku narciarskim, który był świadkiem szczytu jej kariery, nie może sobie odmówić wyjazdu. Zwłaszcza że zaproszenie wysłał ktoś szczególnie dla niej ważny.

9 komentarzy:

  1. Wszystkie bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest w czym wybierać. Oby tylko czas był na te wszystkie lektury.

    OdpowiedzUsuń
  3. I Carrisi i Taylor mogliby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thrillery i kryminały omijam teraz szerokim łukiem. Nabyłem wczoraj e - book o Meghan i Harrym. Pochwaliłem się :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej zaintrygowała mnie książka ,,Rozgrywka''.

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę czytała pierwszy tytuł. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdą z tych książek chętnie bym przeczytała. ;)

    OdpowiedzUsuń