sobota, 29 sierpnia 2020

Wrześniowa premiera

Premiera
16 września



Ida ma dwadzieścia pięć lat, męża Tomka i trzyletnią córeczkę Dziunię. Rok wcześniej wykryto u kobiety białaczkę. Choroba szybko postępuje, jest wyniszczająca. Urszula, mama Idy, jest przerażona, za wszelką cenę chce ratować córkę. Jednak żaden z członków rodziny nie może być dawcą szpiku, a tylko przeszczep może ocalić Idzie życie. Urszula zwierza się swojemu wujowi, benedyktynowi z Tyńca. Iwo słucha, długo milczy. Wreszcie mówi: „Wyjawienie prawdy wymaga, abym popełnił najstraszniejszy grzech, jaki może popełnić kapłan. Muszę złamać tajemnicę spowiedzi… Łączy mnie podwójna przysięga: dałem ją jako duchowny, a także jako brat… Jest jeszcze jedna osoba, bliska krewna, która ewentualnie mogłaby pomóc. Półsierota… A raczej półsiostra. Ta gorsza siostra”.

10 komentarzy:

  1. Czekamy więc na premierę. Zapowiada się interesująco. Pozdrawiam z burzowego Południa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta książka już czeka na mojej półce na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka zapowiada się ciekawie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję, że bym się wzruszyła

    OdpowiedzUsuń
  5. Historia zapowiada się naprawdę ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam z niecierpliwością na swój egzemplarz tej książki. ��

    OdpowiedzUsuń
  7. Na razie nie mam ochoty na ten tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się trochę przewidywalna. A moze opis jest zwodny

    OdpowiedzUsuń