wtorek, 25 sierpnia 2020

Debiut

Premiera:
2 września



Debiut jakich mało!





Kalina Boraczyńska mieszka we Wrocławiu i jest córką posła prawicowej partii, który na równi z władzą ceni sobie brudne interesy i nieletnie dziewczyny. Po samobójstwie Marii, siostry Kaliny, ojciec próbuje zrobić z młodszej córki zabawkę dla swoich kolegów, dzięki którym wspiął się na szczyt politycznej hierarchii.

Gabriel Kreis od dziecka był przygotowany przez swojego ojca i wuja do roli bossa przestępczego syndykatu kontrolującego poznańskie podziemie. Dla jego rodziny obrót narkotykami czy żywym towarem to codzienność – od lat 90., kiedy władzę trzymał Gwidon Kreis, wiele się zmieniło. Gabriel musi być bezwzględny i wyrachowany, by liczyć się w tym świecie, ale wbrew pozorom tkwią w nim jeszcze resztki człowieczeństwa.

Kalina i Gabriel poznają się przypadkowo. Nie zdają sobie jednak sprawy, że łączy ich tajemnica z przeszłości.
Dziewczyna chce zacząć nowe życie z dala od toksycznego ojca. Przeprowadza się do innego miasta, studiuje taniec i pracuje w klubach. Nie wie, że wiążąc się z Gabrielem, stanie się częścią świata, od którego tak bardzo chciała uciec, a romans z przestępcą sprowadzi na nią śmiertelne niebezpieczeństwo.

8 komentarzy:

  1. Tematyka ciężka. Na razie nie planuję. Ale nie mówię nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam dzisiaj zapowiedź i jestem bardzo ciekawa. Czekam na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zaciekawiła mnie tematyka tej książki i chciałabym ją przeczytać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Opis zapowiada interesującą książkę. Będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie nie mogę się zastanowić czy to książka dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba nie do końca są moje tematy ;) ale poczekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy to książka dla mnie, ale neony na okładce rewelacja

    OdpowiedzUsuń