piątek, 7 lutego 2020

Lutowa premiera

PREMIERA:
26 LUTEGO




Oparta na faktach historia Niemca, który uratował przed zagładą 1200 istnień ludzkich. Pochodzący z Sudetów Niemiec, należący do NSDAP sprytny przedsiębiorca Oskar Schindler jest nastawiony na czerpanie z życia pełnymi garściami. Dopóki nie styka się z realnymi konsekwencjami nazistowskiej ideologii – z okrucieństwem, gwałtem i przemocą. Wówczas, narażając życie i majątek, ratuje Żydów przed trafieniem do Oświęcimia lub innych obozów koncentracyjnych.

12 komentarzy:

  1. Dobrze, że pojawia się na rynku wznowienie tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć, że zdecydowano się wznowić wydanie tej książki.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Film oglądałem , będąc jeszcze w szkole podstawowej. Piękne czasy ! A książkę obowiązkowo przeczytam :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pewna, że to niezwykle wartościowa lektura, ja jednak chwilo odpuszczę. Takie tematy wolę oglądać niż czytać, czytanie tego bardzo mnie męczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej powieści wcześniej przed wznowieniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chcę przeczytać tę książkę!

    OdpowiedzUsuń
  7. To wznowa dobra i potrzebna, ale ja na pewno jej nie przeczytam. Film był doskonały, ale koszmarnie mnie rozstroił, to dla mnie historie za mocne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tę książkę w starym wydaniu, ale to bardziej mi się podoba, więc chciałabym ją mieć w swojej biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta historia bardzo mnie intryguje i rozważałam sięgnięcie po książkę, ale poczytałam opinie, że nie jest napisana zbyt łatwym stylem, więc na razie jednak odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka niesamowita, podobnie jak film. Dobrze, że wznawiają <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisuję sobie tytuł, od czasu do czasu lubię przeczytać coś z takiej tematyki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mysle, ze kazdy powinien znac te historie

    OdpowiedzUsuń