czwartek, 10 października 2019

Październikowe premiery

Premiery
15 października:


Większość ludzi postrzega udany związek jako jeden z filarów szczęśliwego życia. Jednak życie we dwoje, mimo że wymarzone, niesie ze sobą dziesiątki problemów i dylematów.
Jak pogodzić pragnienia, nawyki i życiowe cele dwóch osób? Czy namiętność może trwać wiele lat? W jaki sposób pielęgnować swoją indywidualność, tworząc jednocześnie szczęśliwą parę? Czy związek to romans czy sojusz? Co jest ważniejsze: rozsądek czy uczucia? Czy zdrada zawsze oznacza koniec związku? 
 
 
 


Każdego dnia kobiety zadają sobie pytania: Jak być szczęśliwą? Jak być pewną siebie? Jak nie być ofiarą? Jak pogodzić życie rodzinne z pracą zawodową?
W bestsellerowej książce Być kobietą i nie zwariować znajdziesz przykłady najbardziej typowych problemów, z którymi zmagają się kobiety: własnej tożsamości, relacji z partnerem oraz samooceny. Szczególne miejsce zajmuje bolączka wielu kobiet ? jak pokochać samą siebie.

11 komentarzy:

  1. Ciekawe tytuły. Jeśli będę miała okazję to na pewno zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubie takich książek, więc nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Specjalnie szukać ich nie będę, ale jeśli będzie taka możliwość, na pewno je przejrzę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe tytuły, ale myślę, że na razie nie jestem w takiej sytuacji, w której chciałabym je przeczytać.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałem Autorki "Nie bój się życia". Dobra pozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat te dwa tytuły nie interesują mnie, więc odpuszczam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ponad 4 lata związku i ani jednej kłótni - chyba nie kwalifikuję się do grona czytelników tego poradnika. A i kobiecością nieźle sobie radzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadna z tych książek mnie nie zainteresowała. To kompletnie nie moja tematyka, nazwisko autora nic mi nie mówi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może i ja się skuszę na te tytuły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie moge oderwac oczu od żółtej okladki

    OdpowiedzUsuń