środa, 4 września 2019

Gratka czytelnicza

Szykuje się nie lada gratka czytelnicza
w postaci październikowej premiery
wydawnictwa Filia:



Ośmiu autorów, osiem opowiadań, 
jeden wzorzec. 
Oparte na ponadczasowym utworze 
Juliusza Słowackiego opowiadania 
ukazują uniwersalny wymiar zbrodni 
tytułowej bohaterki. 
Z akcją w czasach współczesnych 
trupy ścielą się gęsto, są motywy zawiści, zdrady, nienawiści, zemsty, szaleństwa, upadku, kuszenia, morderstwa, tryumfu zła, 
a czasem… sprawiedliwości.
 

11 komentarzy:

  1. Chętnie zapoznam się z tym zbiorem. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem ciekaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Balladynę wiec z cala pewnoscią siegnę po te opowiadania. Czuję ze będzie się działo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam tytuł mnie zachęca. Sama okładka również. Będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ośmiu autorów to sporo. Może być ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście zapowiada się ciekawie! Frapujące może być ujęcie tego tematu przez różnych autorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, coś ciekawego widzę :) Oryginalną Balladynę czytało mi się całkiem dobrze i faktycznie motyw zbrodni jest uniwersalny. Jestem ciekawa jak ci autorzy sobie poradzili :)

    OdpowiedzUsuń