środa, 25 września 2013

Stosik środowy czyli skrzynka listowa i sąsiedzi


Okazuje się, że skrzynka pocztowa czasem 
okazuje się ciut za mała, ale od czego są dobrzy sąsiedzi :)


Od góry:

Agnieszka Lingas-Łoniewska ""Łatwopalni", wyd. Filia i CPA
Agnieszka Lingas-Łoniewska "Obrońca nocy", wyd. Novae Res i CPA
C.J. Daugherty, "Dziedzictwo", wyd. Otwarte i dlaLejdis.pl
Nina Reichter "Ostatnia spowiedź. Tom II", wyd. Novae Res
Katarzyna Enerlich "Oplątani Mazurami", wyd. MG
Zbigniew Białas "Puder i pył", wyd. MG i CPA
Artur Szrejter "Wielka wyprawa księcia Racibora", Instytu Wydawniczy Erica

Dziękuję :)

36 komentarzy:

  1. Najbardziej ciekawią mnie książki Agnieszki Lingas-Łoniewskiej.
    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba dla mnie nic, ale rzyczę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Oplatanych Mazurami" to jedyna książka z Twojego stosiku, którą znam - czytałam i mam.
    Mnie się podobała więc z zaciekawieniem będę czekać na Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  4. ''Dziedzictwo'' kusi. Pierwszy tom zaskakująco bardzo mi się podobał.
    Zapraszam na stosik na moim blogu:
    http://ksiazkaniegryzie.blogspot.com/2013/09/stos-19-czyli-sklonowane-zyrafy.html
    Pozdrawiam i miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na opinię książek Lingas-Łoniewskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie mieć taki problem ze skrzynką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Puder i pył zapowiadają się ciekawie. Milej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze 4 pozycje ślicznie się do mnie uśmiechają. Co prawda "Dziedzictwo" już czytałam, ale całą resztę chętnie bym podkradła;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze dwie mnie interesują.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle bardzo ciekawy stosik! A nie chcesz może oddać Łatwopalnych?? :)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. To powinna być skrzynia ;) a nie skrzynka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Łatwopalnych i Obrońców nocy, miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Ostatnia spowiedź 2" właśnie do mnie idzie, a "Dziedzictwo" chętnie bym ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy stos, czekam na recenzje. :) Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie potrafię przejść obojętnie obok stosiku, więc musiałam do Ciebie zajrzeć i pozazdrościć trochę. Nie znam żadnej z tych książek, ale część z nich chętnie poznam. Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pierwsze dwie mam ogromną ochotę, a 3 i 4 pozycję czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie podkradłabym "Puder i pył" pana Zbigniewa. Czytałam "Korzeńca", który mnie oczarował. Muszę zapoznać się z kontynuacją.

    OdpowiedzUsuń