czwartek, 10 listopada 2011

Stosik recenzencko-targowy

Stosiki dwa nazbierały się w tym tygodniu.
Jeden z portalu Sztukater, a drugi z Targów Książek w Krakowie.
A w środku "Zakład o miłość" Agnieszki Lingas - Łoniewskiej
z autografem:)



Od lewej:
"Kuszące zło" Keri Arthur, sztukater.pl i Instytut Wydawniczy Erica
'E-maile z piekła' Jim Frest, sztukater.pl i wyd. eSPe
"Dzieci TV" Andrzej Te, sztukater.pl i wyd. Jirafa Roja
"Opowiadacze nocy" Rafik Shami, sztukater.pl i wyd. WAM
"Dalziel & Pascoe. Okrutna miłość"Reginald Hill, sztukater.pl i wyd. Nowa Proza
"Crimen" Józef Hen, sztukater.pl i Instytut Wydawniczy Erica
Nabytki targ0we:
"Piekielny chłód" Richard Hawke, wyd. G+J
"Makabryczna gra" Sebastian Fitzek, wyd. G+J
"Klub alibi" Francine Mathews, wyd. G+J
"Kolekcjoner dzieci" Sabine Thiesler, wyd. G+J
"Ofiary" Mark Bilingham, wyd. G+J
"Jasny słoneczny poranek" James Frey, wyd. G+J

"Zakład o miłość" Agnieszka Lingas - Łoniewska, wyd. Novae Res, zaczytani.pl



21 komentarzy:

  1. No no,przyjemne stosiki.
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te stosiki a ten autograf ... no prawdziwe cudeńko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę stosiku. ,,Zakład o miłość'' prawdopodobnie będę miała tez niedługo, szkoda tylko, że bez autografu ;-)
    Przyjemnej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. 26 listopada będzie spotkanie autorskie w Empiku w Katowicach - okazja do zdobycia autografu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, piękne stosy:). A już myślałam, że tylko ja miałam szaleństwo zakupowe. A tu proszę:D
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje szaleństwo udało mi się opanować ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Crimen" też jest na moim stosiku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Crimen" zaciekawił mnie, bo kiedyś oglądałam serial na podstawie tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stosiki piękne. Tylko pozazdrościć...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję :) Lektura już rozpoczęta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesujące stosy. Widzę, że tajemniczy napad na stoisko G+J (o którym jeszcze nikt nie wie) to Twoja sprawka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fitzka i Billinghama to bym Ci podebrała;) I dzięki za reklamę kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Napad zrobiła Sylwia, ja to blado wypadłam przy niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję stosiku! Sama podebrałabym Ci jedną czy dwie pozycje :)

    OdpowiedzUsuń