środa, 7 września 2011

Stosik wrześniowo-deszczowy

Za oknem deszcz, coś drzewa zaczynają żółknąć,
za to obrodziło w ciekawą lekturę ;)




Lynne Cox - "Królowa zimnych wód" - pożyczone od przyjaciółki Doroty :)
Arnaldur Indridason - "Głos" wyd. W.A.B.
Mari Jungstedt - "Słodkie lato" wyd. Bellona
Mari Jungstedt - "Umierający dandys" wyd. Bellona
Ingo Schulze - 'Komórka' wyd. W.A.B. i Sztukater
Jack Higgins, Justin Richards - "Celny strzał" wyd. Wilga i Sztukater
Kristin Harmel - "Moje rzymskie wakacje" wyd. Otwarte i Sztukater
Małgorzata Cichalewska - 'Lato Joanny" wyd. Telbit i Sztukater
Robert Muchamore - "Uciekinierzy" wyd. Egmont i Sztukater
Paweł Szlachetko - "Wichrołak" wyd. Muza i Sztukater
Anna Czerwinska - Rydel - 'W poszukiwaniu światła. Opowieść o Marii Skłoowskiej-Curie'
wyd. Bernardinum i Sztukater

18 komentarzy:

  1. no kochana, stosik piękny :) pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo ciekawych pozycji tu widzę, pozazdrościć :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały stos, parę pozycji chętnie bym Ci zabrała. ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, dużo, dużo tu tego :D Będziesz miała co robić przez najbliższy miesiąc co najmniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się czas świetnej lektury, średnio ok. na 2 tygodnie starczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam ,,Lato Joanny'' (fajna) i ,,Wichrołaka''(taki sobie), ale reszty nie miałam okazji, zazdroszczę zatem. Miłego czytania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosik super, żadnej z tych książek nie czytałam (ale parę z nich bym bardzo chciała) więc czekam na wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam na swoim stosie Mari Jungstedt. Do tego T. Holt i kilka reportaży

    OdpowiedzUsuń
  9. ja cie podziwiam ja jednej nie umiem skończyc, bo zawsze się coś dzieje, albo trzeba coś zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Książki Mari Jungstedt polecam, wcześniejsze jej tytuły były świetne

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam nic z Twojego stosiku, ale z chęcią bym podkradła kilka pozycji;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałych wrażeń podczas czytania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Noo, kryminalny stos, taki na zdołowanie podczas deszczowych popołudni xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję na brak deszczowych momentów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę "Głosu":)
    Nie mogę doczekać się recenzji!:)

    OdpowiedzUsuń