czwartek, 18 stycznia 2018

Rozdawajka styczniowa

Połowa stycznia już za nami czyli najlepszy czas na nową rozdawajkę. Zapraszam do zabawy wszystkich chętnych, a nagrodą jest wspaniała książka autorstwa dwóch świetnych dziewczyn - 
Monika Magoska-Suchar i Sylwia Dubielecka.





Rozdawajka styczniowa:




1. Czas trwania - 18.01-28.01.2018 (włącznie)

2. Ogłoszenie wyniku - 30.01.2018

3. Zgłoszenia pod niniejszym postem, 
nie trzeba podawać e-maili w zgłoszeniu

4. Wysyłka nagrody na terenie Polski

5. Wysyłka nagrody - takijestswiat.blogspot.com 


Nagroda: 





x 1 egzemplarz













Zapraszam do zabawy :)

12 komentarzy:

  1. Niby nie mam szczęscia w konkursach, ale co tam:-) zglaszam się z przyjemnością:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się moze tym razem sie uda.pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam już tę książkę, więc życzę wszystkim powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się! Chętnie poznam powód szumu wokół tej książki. :) (naatttkaa@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój gust czytelniczy, ale za wszystkich uczestników trzymam kciuki.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się z przyjemnością!
    Od dawna ta powieść mnie prześladuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coż jak już tutaj jestem to też się zgłoszę. Przyznam, że wiele słyszałam na temat książki. Ciekawe ile w tym prawdy. Zgłaszam się i życzę powodzenia pozostałym chętnym!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A co tam, może szczęście mi sprzyja w nowym roku ;)
    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto spróbować, może szczęście się do mnie uśmiechnie :)
    Biorę udział!

    OdpowiedzUsuń