czwartek, 29 marca 2018

"Fabryka wiatru" - konkurs

Miałam przyjemność napisać rekomendację 
dla niezwykłej książki - "Fabryka wiatru", 
której autorką jest Beata Mieczkowska-Miśtak.

Jeżeli chcielibyście przeczytać książkę zapraszam do konkursu, szczegóły pod zdjęciami :)



Jak zobaczyć to, co niewidoczne? Tajemnica znikającego budynku przy porcie w Kołobrzegu.

To miała być formalność. Idę we wskazane miejsce, spisuję adres i wysyłam maila. Takie z pozoru proste zadanie dostałam od mojego przyjaciela Rajmunda, który pokazał mi na swoich zdjęciach pewien obiekt i poprosił o jego zlokalizowanie. Ta misja zmieniła jednak wszystko, co do tej pory wiedziałam. Gdybym mogła przewidzieć, że zlecenie okaże się tak skomplikowane, pewnie nie zgodziłabym się. Poradziłabym Rajmundowi, żeby sam sobie odnalazł to, co sfotografował. Z drugiej strony czułam, że nie mogę się poddać. Przeszukiwałam cały Kołobrzeg. Kusiło mnie poznanie tajemnicy znikającego budynku. Dotarłam do ludzi, którzy o nim opowiedzieli. Byli też tacy, którzy go namalowali, a nawet sfotografowali. Wiedziałam, że istniał, tylko z jakiegoś powodu nie mogłam go zobaczyć. Wiedziałam też, że musiał być mocno powiązany ze sztormami na Bałtyku…







Rozdawajka marcowo-kwietniowa:

1. Czas trwania - 29.03.2018-12.04.2018 (włącznie)

2. Ogłoszenie wyniku - 15.04.2018

3. Zgłoszenia pod niniejszym postem, nie trzeba podawać e-maili w zgłoszeniu

4. Wysyłka nagrody na terenie Polski
5. Fundator nagrody - wydawnictwo Novae Res
6. Wysyłka nagrody - takijestswiat.blogspot.com 
7. Liczba nagród - 2 egz.

16 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie wezmę udział w konkursie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Chętnie się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się z przyjemnością do konkursu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję przyjemnej odpowiedzialności pisania rekomendacji! ;) Z przyjemnością też się zgłaszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :) Gratuluję rekomendacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z opisu można wysnuć wniosek, że samo czytanie jak i pisanie recenzji faktycznie stanowiło wielką przyjemność. Chętnie dołączę zarówno do czytelników jak i recenzentów tej książki :) Zgłaszam się i pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń