poniedziałek, 31 lipca 2017

Konkurs patronacki


Do księgarń już trafiła książka "Pędzle w kieliszku" Patryka Beniamina Grabca, której patronem medialnym jest mój blog. Wszystkich zachęcam do lektury tej historii. 
Szansą zdobycia egzemplarza jest odpowiedź na pytanie:

Jakie cechy musi mieć bohater książki, 
by zwrócił Twoją uwagę? 

 

Zasady konkursu:

1. Czas trwania - 01.08.2017-16.08.2017
2. Ogłoszenie wyników - 18.08.2017
3. Odpowiedzi na pytania proszę pisać 
    w komentarzach do postu konkursowego
4. Fundatorem nagród jest wydawnictwo Novae Res
5. Wysyłka nagród na terenie Polski
6. Liczba nagród - 2 egz. książki "Pędzle w kieliszku"


Zapraszam do konkursu

2 komentarze:

  1. Bohater książki, aby zwrócił moją uwagę nie może być przede wszystkim przeciętny! Wiadomo, że jest to również kwestia rodzaju literackiego książki, bo inny bohater zainteresuje mnie w kryminale, a inny w romansie!
    Ale przede wszystkim powinien się wyróżniać poczuciem humoru i odpowiednim dystansem do siebie samego!
    Uwielbiam kiedy bohaterowie książek potrafią pokazać pazur, zawalczyć o siebie i o swoje racje! Uwielbiam silne charaktery, które nie poddają się łatwo i do ostatków sił walczą o wyznaczone sobie cele!
    Bohater książki, aby zwrócił moją uwagę powinien być również spontaniczny - bo to cecha, która zdecydowanie przykuje moją uwagę, gdy zdarzy się bohaterom zrobić coś szalonego, niezaplanowanego i zwariowanego!A co się z tym wiąże moją uwagę zwróci również szaleństwo! Mówię oczywiście o zwariowanych decyzjach nie zawsze wykonywaniu zaplanowanych rzeczy!
    Bardzo lubię kiedy bohaterzy literaccy są romantyczni, bo to cecha, którą cenię również w życiu codziennym!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bohater książki, który zwróciłby moją uwagę mógłby być oczywiście przystojny �� ale i charakterny, musi twardo stąpać po ziemi, mieć swoje zdanie, być uczynny, ale i "przywalić" jak znajdzie potrzeba �� no i przede wszystkim, koniecznie ukryty romantyk, niby się broni, ale jednak pokocha całym sobą ❤

    OdpowiedzUsuń