Zapowiedź:
Współczesne miejsca pracy bywają emocjonalnym polem minowym. Od pracowników oczekuje się, że będą otwarci, ale niezbyt wylewni. Profesjonalni, ale nie sztywni. Przyjaźni, ale zachowujący dystans. „Jak ogarniać emocje w pracy” to książka dla ambitnych i zarazem wrażliwych, która pokazuje, jak skutecznie pogodzić emocje z profesjonalizmem.
Ile emocji wolno nam wyrazić, abyśmy nie wydali się nieprofesjonalni? Jak powstrzymać marudnego współpracownika przed zmarnowaniem Ci dnia? Jak cieszyć się wakacjami bez obsesji na punkcie nieodebranych maili w skrzynce odbiorczej? Jeśli jesteś szefem, co powinieneś zrobić, gdy Twój nowy pracownik chce Cię śledzić na Instagramie?
Z „Jak ogarnąć emocji w pracy” dowiecie się, jak uczucia wpływają na nasze decyzje, jak zauważyć i poznać swoje emocje oraz podejść do nich ze zdrowym dystansem. Zawiera szereg wskazówek dla pracowników, którzy chcą wyrwać się z niezdrowych schematów oraz szefów pragnących budować udany zespół i sprawiedliwsze, bardziej przyjazne miejsce pracy. Kiedy skończycie czytać tę książkę, zaczniecie rozumieć, dlaczego coś czujecie i będziecie wiedzieć, co z tymi uczuciami zrobić.
Z poradnikiem poruszającym ten temat jeszcze się nie spotkałam.
OdpowiedzUsuńKsiążki jak narkotyk
To musi być bardzo ciekawa publikacja, a takie lubię.
OdpowiedzUsuńJa również lubię ciekawe książki :) Takie właśnie :) Przyda się ! {Pozdrawiam !
OdpowiedzUsuńInteresująca publikacja. Polecę ją mojej siostrze, która w pracy miewa różne wzloty i upadki.
OdpowiedzUsuńNie słyszałam o tej książce, ale wydaje się być ciekawa :D
OdpowiedzUsuńPozdrawiam!
Taki poradnik przydałby się każdemu z nas.
OdpowiedzUsuńO, to coś dla mnie :)
OdpowiedzUsuńKsiążka ciekawa, ale jeszcze się zastanowię czy chcę ją przeczytać w najbliższym czasie. ;)
OdpowiedzUsuńZdecydowanie muszę się dowiedzieć, jak nie myśleć o tych mailach będąc na wakacjach ;)
OdpowiedzUsuń