czwartek, 12 września 2019

Wrześniowa premiera

Premiera:
18 września






W ramach ugody rozwodowej Vicki DeVine przejmuje stary ośrodek nad Jeziorem Ciszy w miasteczku, 
które nie jest kontrolowane przez ludzi. 
Miejsca takie jak Sprężynowo nie są oddzielone 
od terenów Innych − dominujących drapieżników, 
które rządzą większością lądu 
i wszystkimi akwenami na świecie. 
A kiedy nie ma granic, nigdy nie wiadomo, 
co cię obserwuje…
Vicki ma nadzieję na rozpoczęcie nowego życia, 
jednak gdy Aggie Wrona – jej zmiennokształtna lokatorka – znajduje martwego człowieka, zaczynają się problemy. 
Śledczy chcą zrzucić na Vicki winę za śmierć mężczyzny, chociaż dowody jednoznacznie wskazują na to, 
że zabiła go siła inna niż ludzka. 
Czy Vicki i jej przyjaciele znajdą odpowiedzi na nawarstwiające się pytania? 
Jedno jest pewne − aby przeżyć, 
będą musieli poświęcić wszystko, co mają.
Na terytorium kontrolowanym przez Innych – wampiry, zmiennokształtnych i jeszcze bardziej śmiercionośne istoty paranormalne – ludzkie prawa nie obowiązują. 
I ludzie nigdy, przenigdy nie powinni o tym zapominać…
 
 
 
 
Jestem po lekturze, więc recenzja już wkrótce.
Powiem tylko, że to doskonała książka :) 


8 komentarzy:

  1. Książka zapowiada się bardzo ciekawie. Czekam na pierwsze recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, mega okładka. Skoro zachwalasz treść książki, nie pozostaje mi nic innego, tylko poszukać tego tytułu,

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam ochotę przeczytać ten cykl, ale w końcu uznałam, że chyba jest za dużo innych, które chcę przeczytać bardziej i skreśliłam z mojej listy. Ale mam trochę nadzieję, że swoją recenzją mnie przekonasz do zmiany zdania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji zapoznać się z twórczością autorki, ale czekają na mnie jej ksiażki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiedzenie "czekam" to niedopowiedzenie. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę że to coś co może mnie zainteresowac

    OdpowiedzUsuń