sobota, 8 września 2018

"Pęknięta korona" już wkrótce


PREMIERA
21 WRZEŚNIA







Książkę można nabyć w przedsprzedaży, 
w księgarni Bonito za 19,44 zł zamiast 29,90 zł – 





Kraków, rok 1273.
Na brzegu Wisły zostaje odnalezione ciało brutalnie zamordowanego mężczyzny. W śledztwo angażuje się brat Gotfryd, doświadczony inkwizytor, mający za sobą dochodzenia w Prowansji oraz Italii przeciwko katarom i waldensom. U boku mnicha staje dwóch rycerzy z Małopolski − Jaksa, pogrążony w dekadencji członek zasłużonego rodu Gryfitów, oraz Lambert z Myślenic, szlachcic drobnego znaku, a zarazem wybitny fechmistrz. Dawni kompani szybko natrafiają na ślady wiodące do ruin owianego złą sławą zamku Lemiesz. Poszukiwania zabójcy zostają jednak przerwane przez doniesienie o kolejnym zgonie. W zgorzałym dworze pewnego magnata zostaje odkryte ciało zwęglonego rycerza – zginął w czasie odprawiania pogańskiego rytuału przed obrazem, którego nawet ogień nie odważył się tknąć.
Rozpoczyna się awanturnicza przygoda, prowadząca towarzyszy prosto w cień doliny mieczy. Teraz mogą ufać już tylko sobie nawzajem.

6 komentarzy:

  1. Nie moje klimaty, ale mnie zaciekawiła :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie dla mnie! Jak jest Kraków i Małopolska to na bank pozycja musi u mnie się znaleźć =D

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesująca propozycja wydawnicza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie mogę doczekać !

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, chętnie zapoznam się z nią po premierze!

    OdpowiedzUsuń