piątek, 5 sierpnia 2016

Konkurs sierpniowy

Półmetek wakacji za nami. 
Niestety letni czas mija bardzo szybko, 
więc na osłodę proponuję konkurs.

Zasady konkursu:

- w komentarzu do tego postu napiszcie jakie wakacje (urlop) 
uważacie za najwspanialsze
- czas trwania 05.07-26.07.2016 do godziny 24.00
- ogłoszenie wyników - 27.07.2016
- w poście z wynikami podam e-mail,  
na który zwycięzca będzie mógł przesłać adres wysyłki nagrody
 
 - wysyłka nagrody tylko na terenie Polski

- nagroda została przekazana 
przez wydawnictwo Albatros 
i jest nią 1 egz. "Róży północy"
 
 
Będzie mi miło jeżeli udostępnicie informację 
o konkursie.

 
 
 
 
Zapraszam do udziału w konkursie :)
 
Recenzja tutaj
 

5 komentarzy:

  1. Najwspanialsze wakacje to wakacje "po prostu". Takie, które po prostu spędzasz z ukochaną osobą. Takie, podczas których po prostu nie myślisz o pracy. Takie, które po prostu obfitują w wiele dobrych lektur. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najwspanialsze wakacje to dla mnie wakacje nad morzem:)
    Kocham szum morza, spacery plażą i zachody słońca. Czekam na to cały rok:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najwspanialsze wakacje to te spędzone z rodziną, z jednej strony bardzo aktywne, ale z drugiej z domieszką błogiego lenistwa. Poznawanie nowych miejsc, wspólne podziwianie wspaniałości przyrody czy architektury. To takie wakacje, z których wraca się lekko zmęczonym, ale z szerokim uśmiechem na twarzy. A potem na długo pozostają miłe wspomnienia, zdjęcia etc.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najwspanialsze wakacje nie muszą być spędzane w jakimś wyjątkowo ekskluzywnym miejscu, dla mnie najbardziej liczy się to z kim tam będę. W tym roku przeżyłam podobne wraz z moją rodziną i narzeczonym oraz moją ukochaną ciocią, która przyjechała na wakacje z usa. Do tego jakaś ciekawa lektura i mamy czas po prostu idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjazd do Hiszpanii wiele lat temu :) Po raz pierwszy byłam wtedy zagranicą i pokochałam piękną Hiszpanię (miłość trwa do dziś :)). Te cudowne wąskie uliczki, widoki zapierające dech, roślinność, skutery (bardzo dużo ludzi jeździ skuterami), no i oczywiście język i muzyka. Dzięki temu wyjazdowi zaczęłam się uczyć hiszpańskiego. Muzyka hiszpańska towarzyszy mojej codzienności - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń