sobota, 16 czerwca 2012

Sekrety sonowego dworku


"Tajemnica sosnowego dworku"
Małgorzata J. Kursa



Sekret z definicji jest intrygujący i kiedy jego istnienie wychodzi na światło dzienne kusi by go wyjaśnić, odsłonić i dotrzeć do sedna. Z "Tajemnicą sosnowego dworku" jest nie inaczej, w końcu pierwsze słowo tytułu zobowiązuje do tego odkryć co lub kto za nią kryje się.

"Uwaga! To nie jest książka dla wiecznie niezadowolonych ponuraków" - takie słowa na okładce wzbudzają zainteresowanie i nie pozostaje nic innego by rozpocząć lekturę no i poszukiwania tego co zapowiadane jest w tytule. Sosnowy dworek jest zrujnowanym budynkiem i zabytkiem w jednym, wiele mu podobnych można spotkać w Polsce, ale na szczęście nie jest skazany na rozbiórkę lub powolne popadnięcie w całkowitą ruinę. Od tych dwóch rzeczy zostaje uratowany dzięki fundacjom, a raczej osobom, które je prowadzą i zauważyły jaki potencjał ukryty jest w starym, drewnianym budynku.

Resztę recenzji można przeczytać tutaj


Za możliwość przeczytania książki
dziękuję portalowi dlalejdis.pl

11 komentarzy:

  1. Ciekawy blog, wpadnę tu jeszcze na pewno. A w tak zwanym międzyczasie zapraszam na swój jacobjohncreater.blogspot.com i przy okazji kliknięcie w którykolwiek baner reklamowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no, nie dla ponuraków. Brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Intrygujące. Na pewno może zaciekawić to, jaką tajemnicę skrywa stary dworek. A optymizm płynący z książki może tylko zachęcić;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa książka, poszukam jej

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam tę książkę dawno temu, ale jakoś o niej zapomniałam. Widzę jednak, że źle zrobiłam. Myślę, że to będzie odpowiednia powieść na poprawę humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna książka, która mnie zaciekawiła i chętnie poznam ją bliżej w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no...brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem w trakcie lektury i już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio widziałam tą książkę w weltbild. Teraz żałuję, że jej nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie widziałam ,ale postaram się znaleźć i przeczytac

    OdpowiedzUsuń