wtorek, 31 marca 2020

Zapowiedź

ZAPOWIEDŹ



Eryk Prus, łódzki dziennikarz śledczy, dzieli swoje życie pomiędzy pracą, narzeczoną a niezobowiązującymi kontaktami z młodymi kobietami. Pewnego dnia naczelny wysyła go do Krakowa, aby zbadał sprawę aktorki Adeli Braun. Kobieta twierdzi, że jest prześladowana na tle seksualnym i postanawia nagłośnić sprawę w mediach.

Dziennikarza najbardziej cieszy fakt, że będzie mógł odpocząć od Łodzi i narzeczonej. Jednak sytuacja z aktorką zaczyna się komplikować. Adela kłamie. Jej opowieści nie tworzą spójnej całości. Eryk, chcąc poznać prawdę, trafia na nowy, tajemniczy trop niepowiązany z kobietą, której sprawą miał się zająć.

Kłamstwa coraz mocniej owijają się wokół szyi Eryka i wkrótce okazuje się, że jedyną osobą będącą w pułapce jest on sam.
 

12 komentarzy:

  1. Jak ja lubię takie dziennikarskie klimaty! Będę wyczekiwać recenzji, a jak książka będzie warta - sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To mój patronat medialny, więc już polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Intrygująca fabuła, więc będę starała się upolować tę książkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy więc na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jeszcze się zastanawiam czy się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może być ciekawa. Zobaczymy jakie beda pierwsze opinie

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nigdy nie czytałam książki, której bohaterem jest dziennikarz, ale to może być ciekawe doświadczenie, bo sama jestem z wykształcenia dziennikarką. Może się skuszę na tę powieść.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tym razem jestem mocno zaintrygowana.

    OdpowiedzUsuń