niedziela, 13 stycznia 2019

Zapowiedź "Nie jestem potworem"

Premiera 30 stycznia:




Jeśli jest coś gorszego od najgorszego koszmaru, to koszmar o dziecku, które znika bez śladu.
W centrum handlowym pod Madrytem znika czteroletni chłopiec, Kike. Media natychmiast wiążą ten przypadek z zaginięciem w tym samym miejscu czteroletniego Nicolasa dwa lata wcześniej. Chłopca ani porywacza nigdy nie znaleziono. W madryckiej policji śledztwo prowadziła nadinspektor Ana Arén. Sprawa Kike trafia również do niej. W mediach liderem informacyjnym zostaje telewizyjny Kanał Jedenaście z jego czołową reporterką Inés Grau, prywatnie koleżanką Any. Sytuacja komplikuje się, gdy po kilku dniach w tym samym centrum handlowym dochodzi do zniknięcia trzeciego czterolatka, tym razem syna Inés...
Nie jestem potworem doprowadza na skraj wytrzymałości nerwowej zarówno swoich bohaterów, jak i czytelników. Ani oni, ani ty nie wyjdziecie z tego cało.

10 komentarzy:

  1. Bardzo chcę poznać tę książkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawdziwy koszmar. Chętnie przeczytam tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy ginie dorosły człowiek, rodzi się podejrzenie, że wybrał wolność. To jest niemożliwe w przypadku dzieci. Właśnie skończyłem czytać powieść, w której pojawił się również ten dramatyczny, ale zgodny z prawdą wątek. Zapraszam na recenzję, którą wkrótce opublikuję, a teraz dziękuję za tę propozycję i pozdrawiam zainteresowany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie czekam, aż mi ta książka przyjdzie, mam nadzieje, że lada moment ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi ciekawie, ale w moje aktualne klimaty się nie wpisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią zapoznam się z tą książką. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę ją przeczytać. Mam wrażenie,że może być fenomenem. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka zapowiada się interesująco.

    OdpowiedzUsuń