poniedziałek, 9 marca 2020

Premiera już wkrótce

PREMIERA:

9 kwietnia





Kambodża, rok zerowy. Kiedy Czerwoni Khmerzy przejęli władzę, dzieciństwo Janie legło w gruzach. W środku politycznej burzy, która rozdzieliła wiele rodzin i na zawsze zmieniła świat, dziewczynka straciła wszystkich bliskich. Trzy dekady później, mieszkając w Montrealu, nadal nie może zapomnieć o tamtych wydarzeniach. Opuściwszy męża i syna, chroni się w domu przyjaciela, naukowca Hiroji Matsui. Razem szukają pociechy we wspólnym żalu i bólu. Jednak gdy mężczyzna nagle znika bez śladu, stare rany zaczynają krwawić, a Janie staje przed koniecznością walki o łaskę w świecie pełnym cieni przeszłości.
Wstrząsające świadectwo jednej z najstraszliwszych katastrof ubiegłego stulecia, a zarazem uniwersalna powieść o zmaganiu się umysłu z pamięcią, utratą i okropnościami wojny. Porusza czytelnika do głębi, ale nie pozostawia bez nadziei. Boleśnie piękna książka.

6 komentarzy:

  1. Koniecznie będę musiała przeczytać. Zapowiada się emocjonująca lektura:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Już widziałam gdzieś jej zapowiedź i jestem jej ciekawa.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekaw, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczekam na pierwsze recenzje tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja lektura tej książki będzie uzależniona od wrażeń innych czytelników. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooo... Super, ze wstawilas zapowiedź bo umknelo mi info o tej książce, a to moze byc cos dla mnie

    OdpowiedzUsuń