środa, 22 stycznia 2020

Dzisiejsze nowości

Z przyjemnością
prezentuję dzisiejsze 
premiery:

Wydawnictwo NieZwykłe


Dwudziestodwuletnia Chloe McCoy nigdy się nie spodziewała, że jej brat Nick wpadnie na tak egoistyczny pomysł. 
Pokazał groźnemu gangsterowi pewne zdjęcie, 
sugerując, że to właśnie ona mogłaby być zabezpieczeniem spłaty karcianych długów.
I mimo iż Nick próbował później wyprostować 
niefortunny zbieg okoliczności, twierdząc, 
że to samochód, a nie ona, miał gwarantować spłatę długu, Aleksiej Tarasow już ułożył sobie w głowie plan. 
Szalony plan.
Z mężczyznami takimi jak Tarasow nie można pogrywać. Kiedy gangster jego pokroju zobaczy coś, 
co mu się spodoba, zrobi wszystko, żeby to mieć. 

Wydawnictwo Bez Fikcji




Książka, która zainspirowała George’a R. R. Martina!
Historia dynastii Plantagenetów autorstwa 
Thomasa B. Costaina obejmuje cztery tomy. 
Pierwszy z nich, Ród zdobywców, 
rozpoczyna się od podboju Anglii przez Wilhelma Zdobywcę 
w 1066 roku, a kończy w 1216 roku 
 wraz z rządami Jana bez Ziemi. 
W tym burzliwym okresie po zmaganiach 
między monarchami a poddanymi udało się stworzyć podwaliny pod nowy system rządów. 
Dzieje i uczestnicy tych wydarzeń ożywają 
przed oczami czytelnika dzięki biegłości Costaina
 w snuciu opowieści oraz jego umiejętności kreowania
 postaci i scen historycznych.

10 komentarzy:

  1. Intrygujące nowości. Kuszą i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej zainteresowała mnie druga książka - Ród zdobywców.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla mnie, wszak jestem historykiem !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza propozycja nie dla mnie (na sam dźwięk słowa "gangster" lub "mafia" zasypiam z nudów), ale druga jak najbardziej. Uwielbiam historię Wielkiej Brytanii i chętnie się i z tym jej fragmentem zapoznam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe propozycje. Ta pierwsza szczególnie wpadła w moje gusta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe premiery. Każda z ich kusi. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś dla mojego narzeczonego. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłaś mnie. Szczególnie drugą pozycją - książka inspirująca twórcę Gry o tron. No, no, to musi być coś. ;)

    www.pomistrzowsku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio sporo gangsterow pojawia sie w książkach

    OdpowiedzUsuń