niedziela, 3 maja 2020

Kolacja z ...

Zapowiedź


Premiera
3 czerwca


11 komentarzy:

  1. Przeczytam wszystko co napisze ta autorka♡
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno przeczytać. Czuję, że mnie wciągnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Na książki tej autorki nie trzeba mnie namawiać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To podobno ma być książka na pół serio, więc może się skuszę i przeczytam. Inna książka na pół serio autorki bardzo mi sie podobała, ale jej romanse na poważnie... ugh, nigdy więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja już miałam dać sobie spokój z tą autorką (miałam lekki przesyt), ale chyba jednak jeszcze ten jeden raz się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama nie wiem. Myślę, że w tym wypadku poczekam na pierwsze recenzje.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Do tej pory miałam tylko jedną styczność z autorką, ale na tę książkę czekam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam umiarkowane opinie na temat romansów tej autorki, ale komedia romantyczna... Aż mam chęć spróbować. ;) Lubię klimat komediowy i jestem ciekawa jaki styl obrała pani Lingas-Łoniewska.

    OdpowiedzUsuń