czwartek, 14 listopada 2019

Premiera już w grudniu

Premiera
już
w grudniu


Pierwszy tom romantycznej serii górskiej pełnej miłości.
Julka ma trzydzieści dwa lata i słabo płatną pracę dziennikarki w czasopiśmie dla kobiet. Kiedy redaktorka naczelna sugeruje, by napisała artykuł na chwytliwy temat (z przystojnym szejkiem, celebrytą, milionerem lub alpinistą w roli główniej) Julka zaczyna zbierać materiały na temat polskich himalaistów.
Niebawem natrafia na informację o ekscentrycznym Jeremim Jansonie (zwanym JJ), który wydaje się być idealnym tematem na artykuł. Planuje on bowiem jako pierwszy człowiek w historii zdobyć zimą szczyt K2, i to solo, co jest istnym szaleństwem.
Wydawnictwo podchwytuje temat i proponuje dziennikarce duży budżet na napisanie reportażu. Jest jednak jeden warunek – Julka musi wziąć udział w wyprawie organizowanej przez JJ-a i dojść do bazy pod K2. Ona – która nie ma pojęcia o alpinizmie, nie znosi zimna i jest w słabej kondycji fizycznej. Jednak największy problem tkwi w tym, że Janson jest outsiderem i wcale nie chce zostać bohaterem książki.
Czy uda jej się przekonać nieustępliwego himalaistę do wspólnej wyprawy?
To wyzwanie okaże się ciężką próbą sił, i to nie tylko fizycznych. Julka nie zdaje sobie sprawy, że najtrudniej jednak będzie opanować silne przyciąganie, które narasta między nią a intrygującym Jansonem.

11 komentarzy:

  1. Jeszcze po tę autorkę nie sięgałam, raz może jakiś rozdział trafił mi w ręce i trochę się waham, ale opis mnie zaciekawił.
    Przepraszam, że ostatnio nie komentowałam, ale miałyśmy z Polą trochę za długą przerwę od bloga, ale już postaramy się być bardziej aktywne.
    Pozdrawiam, Eli
    https://czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli będę miała okazję przeczytać tę książkę, na pewno z niej skorzystam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już mogę polecić tę książkę. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie niezbyt wyczekuje tą premierę. Zobaczymy może ostatecznie się zdecyduje.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś dla mojej mamy bardziej niż dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Planuję ją przeczytać :)

    www.whothatgirl.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam jeszcze twórczości autorki, ale wiele osób bardzo sobie wychwala.

    OdpowiedzUsuń