wtorek, 15 sierpnia 2017

Poniedziałek w Wrocławiu

Pierwszy dzień urlopu upłynął pod znakiem wypadu do Wrocławia. Pierwszym przystankiem, nie licząc dworca autobusowego, było wrocławskie zoo, miało być głównym punktem programu, ale jak się okazało podzieliło podium z innymi miejscami ;)


Obserwacje z kolejki do Afrykarium


"Podglądactwo"






Tropiki





Na zewnątrz tez jest ciekawie

 













 Chwila odpoczynku w cieniu Hali Stulecia



 Wrocław bez Krasnali?
Nie ma mowy!





 


 


















 W drodze na Ostrów Tumski, 
po małej wpadce z pomyłką w wyborze tramwaju








Trochę schodów + winda 
i jesteśmy na wieży Katedry 
pw. św. Jana Chrzciciela









Wrocławski Elemelek :)


Z powrotem na ziemi :)



 


   I znowu w górze,
  tym razem na piechotę czyli 200 schodów x 2 ;)
Wieża widokowa
Bazyliki Mniejszej
pw. św. Elżbiety



Następnym razem 
będziemy na mostku Pokutnic
                                Na razie podziwiam z daleka




                                Miała być "złota godzina",
                                 ale aparat się rozładował,
                            więc przyszedł czas na komórkę
                             i jakoś na zdjęciu nie widać 
                               piękna wieczornego światła.


                       
                           Odpoczynek w cieniu i z widokiem

                                             Do widzenia

lub raczej dobranoc :)

16 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. Jeszcze we Wrocławiu nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mąż mi obiecał, że mnie tam zabierze w któryś weekend :) trzymam go za słowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe miasto i wiele interesujących miejsc do zobaczenia :)

      Usuń
  3. Wrocław jest piękny, a zoo mają rewelacyjne. W afrykarium nie byłam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia! Zazdroszczę wycieczki, ale może w przyszłym roku i mi uda się odwiedzić Wrocław, i zoo oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za spełnienie planów wycieczkowych :)

      Usuń
  5. Piękne miasto! A ja tam nie mogę dotrzeć już od trzech lat się zbieram! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna fotorelacja. Nigdy nie byłam we Wrocławiu, ale chciałabym kiedyś zwiedzić to miejsce.

    OdpowiedzUsuń