poniedziałek, 2 lipca 2012

Lipiec rozpoczęty czyli stos na początek

Poprzedni miesiąc podsumowany, 
czas więc by rozpocząć kolejny - lipiec 
 spróbować podnieść poprzeczkę ;) 
A na zachętę stosik:


Od dołu:

Elżbieta Cherezińska "Korona śniegi u krwi", wyd. Zysk i S-ka
Lisa Jackson "Kręte ścieżki", Matras
Raymond Khoury "Zbawienie Templariuszy", wyd. Sonia Draga i Duże Ka
Jane Borodale "Księga Ogni", Dom Wydawniczy Mała Kurka
Leo Kessler "Dolina Zabójców", Instytut Wydawniczy Erica
Marcin Hybel "Awantura na moście",  Instytut Wydawniczy Erica
Kamil Janicki "Pijana wojna",  Instytut Wydawniczy Erica

Dziękuję :)

23 komentarze:

  1. Piękny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ''Korona śniegu i krwi'' oraz ''Księga ogni'' wyglądają dla mnie najbardziej obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  3. skoro podnosisz poprzeczkę, to życzę Ci, aby udało Ci się spełnić wszelkie plany lipcowe :)
    przyjemnej lektury i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Leo Kessler "Dolina Zabójców", Instytut Wydawniczy Erica
    Marcin Hybel "Awantura na moście", Instytut Wydawniczy Erica te dwie książki mam. Jestem w trakcie czytania pierwszej z nich.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujący stosik :)
    Żadnej książki nie znam więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę miłej lektury :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy stosik czekam na recenzję. Mam do ciebie jeszcze pytanie. Wiesz może jak mogę skontaktować się z wydawnictwem damidos? Bo ja nie mogę znaleźć żadnego konkretnego adresu e-mail. Jeśli możesz to odpowiedz.
    www.in-world-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czaiłam się na "Awanturę na moście", ale ostatecznie spasowałam. Ciekawe czy będę żałować...?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile książek :) miłej lektury :)

    Justyna R.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stosik, przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kręte ścieżki już przeczytałam - rewelacja - zresztą tej autorki wszystkie książki są świetne - miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  12. o dziwo, nie znam żadnej z tych książek :) miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe książki. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się miły czas z lekturą, miłego czytania! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezmiernie jestem ciekawa Księgi ogni :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny stosik. Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych książek, więc chętnie przeczytam Twoje recenzje. Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję nowości, choć osobiście Kesslera nie znoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny stos, życzę miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy stosik. :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń