piątek, 5 lipca 2019

Sierpniowa zapowiedź

Już niedługo
ostatnia część 
serii Millennium!





W centrum Sztokholmu znaleziony zostaje martwy mężczyzna. 
Z pozoru wygląda to na tragiczną śmierć bezdomnego, 
jednak pomimo cech charakterystycznych jego tożsamości 
nie udaje się ustalić. Lekarka sądowa, Fredrika Nyman, 
kierując się swoimi podejrzeniami, 
kontaktuje się z Mikaelem Blomkvistem.
Dziennikarz niechętnie zabiera się do sprawy. 
Świadkowie potwierdzają co prawda, że mężczyzna kilkukrotnie bełkotał coś pod adresem Johannesa Forsella, szwedzkiego ministra obrony – ale czy faktycznie coś mogło ich łączyć?
Mikael bezskutecznie próbuje skontaktować się z Lisbeth Salander, która po pogrzebie Holgera Palmgrena wyjechała z kraju. Blomkvist nie wie, że Lisbeth trafiła do Moskwy, 
by raz na zawsze wyrównać rachunki ze swoją siostrą Camillą. Salander podjęła decyzję – będzie myśliwą, nie ofiarą.


9 komentarzy:

  1. Ja raczej tej książki nie przeczytałem, ale na pewno pokażę tę zapowiedź znajomemu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie nadrobiłam poprzedniego tomu, a więc nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czytam Waldenberga "Rozbicie Jugosławii". Trudna lektura, ale warto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnej lektury tym, którzy czekają na premierę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem sceptycznie nastawiona. Dla mnie Milenium to Larsson. Jakos nie widzę tej idei kontynuacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie ostatnio trafiłam gdzieś na pierwszy tom i już wiem, że na pewno przeczytam, bo wcześniej nie znałam tego cyklu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam pierwszy tom tej serii ze trzy lata temu i do tej pory nie wiem co myśleć. Był dobry, to było oczywiste, ale lektura szła mi jak krew z nosa i jakoś wcale nie odczułam potem chęci, by sięgnąc po kontynuację. Może oficjalne zakończenie serii będzie dobrą okazją do drugiego podejścia...

    OdpowiedzUsuń