piątek, 7 grudnia 2018

"Diablero" już wkrótce

Premiera 11.12.2018





Po dramatycznej śmierci brata były więzień Elvis Infante, weteran wojny w Afganistanie, błąka się po podejrzanych dzielnicach Los Angeles, pracując jako diablero: łowca demonów, upadłych aniołów i innych nadprzyrodzonych istot, którymi handluje się na czarnym rynku i organizuje z ich udziałem nielegalne walki. Jest doskonale świadomy, że prędzej czy później nadarzy mu się sprawa taka jak ta: mocno skomplikowana, z udziałem księdza o uwodzicielskim talencie, bezlitosnej zabójczyni, która wygląda jak gotycka lolitka, oraz potężnej międzynarodowej organizacji związanej z owym nielegalnym handlem. 



10 komentarzy:

  1. Mimo że, nie jest to moja tematyka, jest coś w tym opisie, co mnie intryguje. Jeszcze się zastanowię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, pierwszy raz o tym słyszę, ale chyba z ciekawości obejrzę! :)

    Zapraszam do siebie na nowy post > https://hiddenxguns.blogspot.com/2018/12/trzy-powody-dla-ktorych-warto-zakupic.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno nie przejdę obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba podziękuję - nie do końca moje klimaty...

    OdpowiedzUsuń
  5. Opis mnie zachęcił, ale zwiastun zniechęcił. Co zrobić..

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie rewelacja! Uwielbiam takie rzeczy. Z utęsknieniem czekam na serial i książkę. :)

    OdpowiedzUsuń