środa, 13 grudnia 2017

Prezenty dla mola książkowego ;)

Jak wiemy dla mola książkowego najlepszym prezentem jest książka i jak również powszechnie wiadomo czytać można wszędzie oraz zawsze. Jednak pewne gadżety mogą umilić lekturę lub po prostu sprawić by była jeszcze przyjemniejsza, a gromadzone tytuły były łatwiejsze do przechowywania. 

Co mam na myśli?

Po pierwsze:

fotel lub inne wygodne siedzisko









Po drugie:

ciepły koc




Po trzecie:

odpowiedni kubek na herbatę lub kawę










Po czwarte:

półki na książki










 Źródła zdjęć: internet

 

7 komentarzy:

  1. Ciekawe propozycje. Skusiłam się na kubek i sama chyba też dostanę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj półki na książki to by się przydały :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubek mola książkowego ostatnio mi się potłukł. Muszę kupić sobie nowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja o takim bujanym fotelu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy fotel! Chcę natychmiastowo :D Chyba bym z niego nie schodziła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się taki fajny ciepły, wełniany koc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe inspiracje. Przydałby mi się mega wygodny fotel i lampka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń