wtorek, 19 marca 2013

Stosik na przedwiośnie ;)

Chociaż za oknem śnieg, deszcz, zawierucha, 
to i tak wiosna w końcu zawita, 
a na pocieszenie stosik książkowy :)


Od góry:
Amelie Nothomb "Zabić ojca", wyd. Muza
Sylvain Reynard "Piekło Gabriela", wyd. Akurat
Francesco Fioretti "Sekretna księga Dantego", wyd. Rebis
Jacek Skowroński "Zabić, zniknąć, zapomnieć ...", dlaLejdis.pl oraz wyd. Prószyński i S-ka
Kristina Ohlsson "Na skraju ciszy", dlaLejdis.pl oraz wyd. Prószyński i S-ka
Guido Sgardoli "Chłopiec z lodu",dlaLejsi i wyd. Św. Pawła
Robert Littel "Młody Philby", wyd. Noir Sur Blanc i Duże Ka

Dziękuję :)  
 
 

48 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy stosik. Z niecierpliwością będę oczekiwać recenzji "Chłopca z lodu". Wzbudziła moje zainteresowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W planach lektura jest w bliskiej przyszłości :)

      Usuń
  2. Tak, stosiki zdecydowanie poprawiają humor i są dobre na wszystko:) Z Twojego na pewno coś bym wybrała...

    OdpowiedzUsuń
  3. patrząc na pogodę za oknem to chce się tylko czytać :)

    zacny stosik, taki kryminalny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny stosik, miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie powiem, ze 3 książki z chęcią bym ci zabrała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe tytuły ale w sumie mogę na razie tylko popatrzeć.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się tu cudnie zrobiło.I lepiej się czyta. Jest super.)

      Usuń
  7. Właśnie kończę Sekretną księgę Dantego, bardzo mi się podoba, choć spodziewałam się czegoś innego. Ciekawa jestem Kristiny Ohlsson:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Sekretna ..." kusi by sięgnąć po nią od razu :)

      Usuń
  8. Ciekawy stos, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tym razem chyba nic dla mnie...

    miłego czytania życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stos :) Jestem ciekawa Twojej opinii o "Piekle Gabriela" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa jak przypadnie mi do gustu ;)

      Usuń
  11. Nie czytałam nic, więc jestem ciekawa wszystkich pozycji:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kristina Ohlsson "Na skraju ciszy" - też mam i już nie mogę się doczekać aż zacznę czytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na skraju ciszy zazdroszczę, bo czytałam tej autorki "Niechciane" i wywarła na mnie ogromne wrażenie. Ciekawa też jestem Jacka Skowrońskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O "Niechcianych" nie słyszałam, ale nadrobię zaległość :)

      Usuń
  14. Fajny stosik. Tak sobie przeglądałam i zauważyłam wydawnictwo Akurat. Nawet nie wiedziałam, że takie jest :P No nic, czekam z niecierpliwością na recenzje.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo zachęcający i intrygujący stosik. Ładnie, ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sam raz na na pogodę za oknem i nie tylko ;)

      Usuń
  16. Tym razem nic w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic nie zastąpi "świeżej dostawy" książek. Cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe tytuły, miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na skraju ciszy chętnie bym przeczytała

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny stos! Mam nadzieję, że wywołasz nim wspaniałą wiosnę! Miłej lektury życzę ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  21. Skończyłam niedawno czytać ,,Piekło Gabriela'' i zakochałam się w tej książce.
    Mam nadzieję, że tobie również przypadnie do gustu.
    Przyjemnej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zainteresowało mnie "Piekło Gabriela". Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń